Sikeres negyedévet zárt a Next Unio

A Next Unio Magyarország Kft 2015-ös üzleti éve kiemelkedően sikeres volt. A nettó árbevétel meghaladta a 11 milliárd Ft-t, ez 19% növekedést jelent a megelőző évhez képest.

A növekedés üteme nem lassult 2016. első negyedévében sem: a nettó árbevétel 3,8 Mrd Ft, ami 1 Mrd Ft-tal magasabb a 2015 első negyedévéhez képest- számolt be róla Juhász Andrea a Next Unio kereskedelmi vezetője.

A legnagyobb növekedés a Ferrero termékek értékesítésében volt tapasztalható, az első negyedéves forgalom duplája a tavalyinak, ami nettó 520 M Ft-ot jelent.  A TOP 10 beszállító mindegyikénél bázis fölötti  forgalmi számokat értünk el. A termékek közül a legnagyobb forgalmi volument a Nescafé Classic 3in1-ben 10 db-os hozta, az 1,2 millió eladott db szám duplája a tavalyinak.  A Milka táblás kategória továbbra is vezeti az édességeladást nettó 260 M Ft-os forgalommal, ami igazolja, hogy a minőségi csokoládék piaca nem csökken az olcsóbb kategóriás termékek számának növekedésével sem. A Nestlé édesség kategória – mint minden évben- dobogós helyezést ér el bázis feletti forgalmi számokkal.

A növekedés kulcsa, hogy a kereskedelem egyre szélesebb területén működnek együtt a tagcégek. Jelenleg már a legtöbb tagcégnek van havi akciós újságja, közös marketing aktivitásokat szerveznek. A VegyiMax Kft. 2015 őszén történő belépésével a non-food termékek kategóriájában tovább szélesedik a termékkínálat. Mindezek együttesen garantálják a tagcégek stabilitását, profitnövekedését!