Franchise

 franchise bemutatkozó

A Next Unio Magyarország Kft. 2007 októberében alakult, azzal a céllal, hogy az ország független piacán tevékenykedő nagykereskedéseknek a legjobb kereskedelmi feltételeket biztosítsa, melyeket önállóan kisebb sikerrel tudnának elérni. Az alapításkor mindössze három tagból álló beszerzési társulás, mely az első évben 5 milliárd Ft-os forgalommal bírt, mára már több, mint 15 taggal rendelkezik, és mindemellett éves árbevétele meghaladja a 16 milliárd Ft-ot. Az országos lefedettség, a piaci trendek követése, a tagok és vevőik magas minőségű kiszolgálása prioritás a vállalati irányelvek között.

Épp emiatt döntött úgy a vezetőség, hogy szükség van nagyobb hangsúlyt fektetni a kiskereskedelmi szegmensre is, ami a szállítópartnereink szemében is komoly értékeket képvisel termékeik bolti megjelenése és elérhetősége szempontjából.

Ezt hivatott biztosítani a NextPont franchise bolthálózat is. A független boltokból felépülő laza franchise, országosan biztosítja a fogyasztók számára a minőségi, széleskörű igényeknek megfelelő termékeket. A Tom Market kiskereskedelmi hálózat csatlakozásával jelenleg mintegy 300 üzlet tartozik a NextPont alá, amely szám az egyeztetések alkalmával folyamatosan bővül. Ezen boltok kiszolgálása teljes mértékben a Next Unio nagykereskedések és képviselő csapataik által történik. Az egységességet megerősítendően havonta tematikus akciós újság jelenik meg, mely a termékkínálat megismertetetésén túl, egy változatos szortiment fenntartását segíti elő.

Szállítóink számára megegyezés alapján biztosítani tudunk különböző megjelenési lehetőségeket. Az újságos megjelenés lehetőségén túl, az üzlet adottságához mérten másodlagos kihelyezések, illetve egyéb POS anyagok elhelyezésére van lehetőség. Nyereményjátékok, szezonális aktivitások megvalósítása is biztosított.

Az elmúlt évek közös tapasztalatai egyértelműen mutatják, hogy a kiskereskedelem, azon belül is a független piaci kiskereskedelem egyre fontosabb részét képezi hazánknak. A kapcsolatteremtés ismét szignifikáns részét képezi a vásárlási élménynek. Amint elköteleződik a fogyasztó egy-egy márka, illetve NextPont üzlet mellett, beindul a pull kereskedelem, ezzel biztosítva, mind a szállítók, mind a központ számára egy hosszútávú, stabil együttműködést.